کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738418644 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316515 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکل دل وضعیت بازار در دوران پُست پی‌سی را مطلوب می‌داند

به نظر می‌رسد برخلاف کمپانی‌هایی نظیر اپل که دوران رایانه‌های شخصی را تمام شده عنوان می‌کنند، شمار دیگری از کمپانی‌ها این حوزه را بسیار جذاب می‌خوانند؛ از این جمله باید به مایکل دل، مدیرعامل کمپانی دل اشاره کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ با وجود اینکه آمار مربوط به بازار پی‌سی‌ها در فصل‌های اخیر نشان از کاهش فروش در این حوزه دارند، اما شماری از کمپانی‌ها همچنان از جذابیت این بازار سخن می‌گویند؛ این در حالی است که یک کمپانی نظیر اپل بازار پی‌سی‌ها را تمام شده خوانده و محصولاتی نظیر آیپد پرو را روانه‌ی بازار می‌کند تا بتواند جایگاهی در بازار پُست پی‌سی کسب کنند. با این شرایط، مایکل دل، مدیرعامل و موسس کمپانی دل نظر متفاوتی در این خصوص دارد و بازار رایانه‌های شخصی را همچنان جذاب می‌خواند. این دیدگاه دقیقا برخلاف آن چیزی است که تیم کوک پیش‌تر در مورد بازار پی‌سی‌ها به زبان آورده بود. مدیرعامل اپل به این موضوع اشاره می‌کند که دیگر دلیل خاصی برای خرید پی‌سی وجود ندارد.

علی رغم اینکه آمار فروش در بازار پی‌سی‌ها چندان رضایت بخش نیست، اما مایکل دل به این موضوع اشاره می‌کند که عرضه‌ی رایانه‌های شخصی به بازار در پنج سال گذشته که اپل تبلت‌ها را معرفی کرده، با رشد روبرو بوده است. با افزایش خلاقیت در تولید رایانه‌های شخصی و همچنین افزایش عملکرد این محصولات به دلیل تقویت سخت‌افزار مورد استفاده در آن‌ها، انتظار می‌رود رایانه‌های شخصی بتوانند جذابیتی دو چندان پیدا کرده و در نتیجه بتوانند کاربران بیشتری را مجاب به خرید کنند. در مقایسه با سال‌های گذشته تعداد گجت‌های جدیدی که سعی دارند تا سهم بیشتری از بازار پی‌سی‌ها را تصاحب کنند، افزایش یافته است؛ از این‌رو کمپانی‌های تولیدکننده‌ی پی‌سی باید بیش از پیش در جهت جلب رضایت کاربران تلاش کنند.

برخلاف گذشته، بسیاری از کاربران با استفاده از گجت‌های دیگری نظیر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، نیازهای خود برای وب‌گردی، چک کردن ایمیل‌ها و گشت و گذاردر شبکه‌های اجتماعی را رفع می‌کنند و از این‌رو پی‌سی‌ها دیگر کاربرد چندانی در میان کاربران ندارند. با این حال امیدواری مایکل دل نشان از این دارد که می‌توان با اضافه کردن ویژگی‌های جدید به پی‌سی‌ها، دوباره کاربران را به سمت آنها جذب کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29214 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/08/25 تعداد مشاهده: 2125
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر